ყოველთვიურად 1 მილიარდზე მეტი მომხმარებელი, ულტრა-ჭკვიანი ალგორითმი და უამრავი კრეატიული გვერდები, ინსტაგრამი უდაოდ კონკურენტუნარიანი ადგილი არის იმისათვის, რომ გაზრდოთ თქვენი გამომწერების რაოდენობა სხვა კონკურენტებთან მიმართებაში.

საბედნიეროდ, ჩვენ ზუსტად ვიცით, როგორ გავხადოთ თქვენი ბიზნესი გამორჩეული – ასე რომ წაიკითხეთ სტატია და გაეცანით იმ 5 ხრიკს, რაც დაეხმარება თქვენს ინსტაგრამ გვერდს გაზარდოს გამომწერთა რაოდენობა.

# 1: გამოიყენეთ Instagram Reels


თუ თქვენ არ იყენებთ Instagram Reels-ს 2021 წელს, შეიძლება დაკარგოთ უზარმაზარი შესაძლებლობა თქვენი ბიზნესისთვის! Reels, ინსტაგრამის უახლესი ვიდეო ფუნქცია, რომელიც ახალი მთავარი სანავიგაციო ზოლის ცენტრალურ ნაწილში დგას.

როდესაც ინსტაგრამმა დაამატა Instagram Reels-ი მათ ის ინსტაგრამის სათავეში მოაქციეს, რომ მომხმარებლებმა უფრო ხშირად დაათვალიერონ და გაზიარონ Reels-ები 2021 წელს. Reels შეგიძლიათ იხილოთ ცალკეულ სექციაში Instagram-ის  პროფილების გვერდზე (ასევე Instagram Explore– ზე).

how to get more followers in 2021

TikTok– ის ვიდეოების მსგავსად, Instagram Reels-ს აქვს შანსი, რომ თქვენი ვიდეო მილიონობით ადამიანს მიწვდეს. მომხმარებლები არა მხოლოდ იმ პროფილის მიერ გამოქვეყნებულ Reels-ებს ხედავენ, რომლებიც გამოწერილი ყავთ, არამედ Reels-ებს, რომლებიც ინტერესების საფუძველზე ხვდება მომხმარებლის Feed-ზე, რაც ნამდვილად თამაშის შემცვლელია.

ეცადეთ Reels-ში გამოიყენოთ Caption-ები მომხმარებელთა ყურადღების მისაპყრობად. ასევე ბოლო განახლებაში ინსტაგრამ ალგორითმი უპირატესობას ანიჭებს, ორიგინალურად Reels-ში შექმნილ ვიდეოს და არა ტიკტოკიდან გადმოწერილ უხარისხო ვიდეობს. შემქმენელბმა დაადასტურეს, რომ ალგორითმი აღიქვამს TikTok-ის ლოგოს და ცდილობს ნაკლებ ადამიანს მიაწვდინოს მსგავსი ტიპის კონტენტი, ამიტომ თავი აარიდეთ თქვენი ტიკტოკიდან პირდპირ გადმოწერილ ვიდეობის ატვირთვას Reels-ში.

# 2: იმუშავეთ მიკრო-ინფლუენსერებთან

თუ თქვენ ცდილობთ ახალი აუდიტორიის მოზიდვას 2021 წელს, მიკრო ინფლუენსერებთან მუშაობა ერთ-ერთი საუკეთესო გზაა ამისთვის. მაკერლის ბოლოდროინდელი კვლევის თანახმად, მიკრო ინფლუენსერები – 3000-დან და 20000-ას მიმდევრებამდე – გთავაზობთ ჩართულობის (Engagement) და მიწვდომის (Reach) საუკეთესო კომბინაციას.

4 reasons micro influencers are perfect for your marketing strategy - Mysocial

მიკრო ინფლუენსერებს აქვთ უფრო მეტი ნდობა, გამომდინარე იქიდან, რომ მათ ხშირად არ ასპონსორებენ და მათ გამომწერებთაც არ აქვთ მოლოდინი, რომ პროდუქტი ან სერვისი დასპონსურებელია.

# 3: დაწერეთ დიდი აღწერები პოსტზე

გრძელი აღწერები 2021 წლის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ცვლილებაა ინსტაგრამ ალგორითმში  – განახლებული Instagram საძიებო სისტემისათვის აუცილებელია გქონდეთ მსუყე აღწერა, რომელიც შეიცავს ბევრ საკვანძო სიტყვებს.

იხილეთ მაგალითი:

ინსტაგრამი ადრე მხოლოდ ვიზუალის მიხედვით არჩევდა პოსტების პოპულარულობას – თუმცა დღეს მიმზიდველ და ესთეტიურ ვიუზლთან ერთად უცილებელი გახდა პოსტზე დიდი აღწერების განთავსება.

# 4: კოლაბორაცია გააკეთეთ სხვა ბრენდებთან

თანამოაზრე ბიზნესებისა და ბრენდების თანამშრომლობა თქვენს პროფილს გააცნობს ახალ და ჩართულ აუდიტორიას და გაზრდის თქვენი ბრენდის ცნობადობას.

მომხმარებლებს მოსწონთ, როდესაც ორი საინტერესო ბრენდი 1 მიზნისთვის ერთიანდება და უშვებენ ერთობლივ პროდუქტს ან სერვისს, ამიტომ ეცადეთ ნახოთ თქვენს სფეროში მოღვაწე მსგავსი აუდიტორიის მქონდე ბრენდი და დაიწყოთ მასთან მოლაპარაკებები.

View this post on Instagram

A post shared by A͏lfred (@alfred)

გარდა ამისა, ერთობლივი მარკეტინგული კამპანიები არ უნდა იყოს რთული და ძვირადღირებული! რაც მთავარია, კოლაბორაციამდე დარწმუნდით, რომ გაქვთ ურთიერთ სასარგებლო პარტნიორობა, რომელიც სარგებელს მოუტანს თქვენს ორივე აუდიტორიას.

# 5: შექმენით ინსტაგრამის ფილტრი

კიდევ ერთი საინტერესო გზა Follow-ერების გასაზრდელად, არის ინსტაგრამის ფილტრის შექმნა. ფილტრების მოთხოვნა ინსტაგრამ მომხმარებლებში დღითიდღე იზრდება, ფილტრის შექმნა კი ძალიან მარტივია. გადმოწერეთ Spark AR-ის პროგრამა სადაც შეგიძლიათ თქვენი ფილტრების შექმნა.

how to get more instagram followers

თუ არ იცით პროგრამის გამოყენება, Spark AR Hub-ს მოყვება უფასო ვიდეო გაკვეთილები, სადაც შეგიძლიათ ისწავლოთ ფილტრების შექმნა.