• შესავალი ონლაინ ბიზნესში
• ონლაინ ბიზნესის უპირატესობები
• რა გვჭირდება ონლაინ ბიზნესის დასაწყებად
• როგორ შევარჩიოთ პროდუქტი
• როგორ ვნახოთ იდეალური მომწოდებელი
• სწორი კომუნიკაციის დამყარება მომწოდებელთან
• როგორ ჩამოვიტანოთ პროდუქტი
• როგორ შევქმნათ ვებ გვერდი 0-დან (არ საჭიროებს პროგრამირების ცოდნას)
• როგორ ვნახოთ თანამედროვე დიზაინის ვებ გვერდის ნიმუში და გამოვიყენოთ ის ჩვენს ბიზნესში
• გადახდის სისტემების ჩაშენება
• როგორ შევქმნათ პროდუქტის გვერდი, რომელიც გაყიდის ჩვენს პროდუქტს
• როგორ გავზარდოთ ჩვენი საიტის კონვერსიები
• საიდან მოვიძიოთ პროდუქტის შესახებ საუკეთესო აღწერა
• რა გვჭირდება იმისათვის, რომ პროდუქტის საჭიროება გავზარდოთ
• როგორ შევქმნათ რეკლამის სტრატეგია, რომელიც ყიდის
• როგორ გავსაზღვროთ ჩვენი იდეალური სამიზნე აუდიტორია
• საიდან ვნახოთ რეკლამის ინსპირაციები
• რა რესურსი გვჭირდება კარგი რეკლამის გადასაღებად
• კონტენტის სახეობები
• როგორ შევქმნათ კონტენტ სტრატეგია აუდიტორიის დასაგენირირებლად
• როგორ გავზარდოთ ჩვენს პროდუქტზე მოთხოვნა კონტენტის დახმარებით
• როგორ დავალაგოთ კონტენტის შექმნის პროცესი
• როგორ გავმართოთ ჩვენი FB გვერდი
• როგორ მოვაწესრიგოთ ჩვენი ბიზნეს მენეჯერი
• როგორ შევქმნათ FB-ის სარეკლამო ანგარიში
• რა კანონმდებლობა უნდა გავითვალისწინოთ რეკლამის გაშვებამდე
• FB რეკლამების პოლიტიკა
• ბიზნეს მენეჯერის ინტერფეისის გაცნობა
• ჩემი საიდუმლო კამპანიის სტრატეგიების გაცნობა
• Facebook რეკლამის სახეობების დეტალური განხილვა
• Facebook რეკლამის დანიშნულებების დეტალური განხილვა
• რა არის FB Pixel და როგორ დაგვეხმარება ის გაყიდვების გაზრდაში
• რა არის Custom და Lookalike აუდიტორიები და რაში გვჭირდება ის
• როგორ მუშაობს Facebook-ს სარეკლამო აუქციონი
• კამპანიის ანალიზი, ოპტიმიზაცია და გაფართოება
• როგორ გავუშვათ ეფექტური რეკლამა
• როგორ გავაანალიზოთ შედეგები
• როგორ გავტესტოთ ვიზუალები უკეთესი შედეგებისთვის
• რა არის მონაცემთა ანალიზი და რაში გვჭირდება ის
• როგორ გავზარდოთ ჩვენი შემოსავლები იმეილ მარკეტინგით
• როგორ შევმქნათ იმეილ კამპანია
• როგორ დავაინტერესოთ მომხმარებელი ჩვენი პროდუქტის იმეილის საშუალებით
• როგორ გავაკეთოთ იმეილს ავტომატიზაცია და ვებ გვერდზე ინტეგრაცია
• დამატებითი ხელსაწყოები მეტი პროდუქტიოლობისათვის
• დამატებითი ხელსაწყოები Facebook რეკლამებისთვის
• განვლილი მასალის შეჯამება
• კონსულტაცია ბიზნესს იდეებთან დაკავშირებით
ლექციების დახმარებით შენ სრულფასოვნად შეისწავლი Facebook Ads და Business Manager-ს. ისწავლი, როგორ შეარჩიო მომგებიანი პროდუქტი ან სერვისი, შექმნა ვებ გვერდი (პროგრამირების ცონდის გარეშე) და დაგეგმო მომგებიანი FB სარეკლამო კამპანია.
სილაბუსის სანახავად დააჭირე აქ
ჩვეულებრივი ფასი 950 ₾ – შეთავაზების ფასი 497 ₾
შენ ბონუსად ისწავლი, როგორ შექმნა ეფექტური და გამორჩეული რეკლამა, რომელიც ყიდის. გაგიზიარებ ჩემი რეკლამის შექმნის საიდუმლო ფორმულას
ჩვეულებრივი ფასი 400 ₾ – შეთავაზებით უფასო
შენ მიიღებ წვდომას ჩემს FB დახურულ ჯგუფზე, სადაც მხოლოდ ჩემი კურსდამთავრებულები არიან. კურსის დასრულების შემდეგ შეგეძლება მიიღო პასუხი ნებისმიერ კითხვაზე.
ჩვეულებრივი ფასი 500 ₾ – შეთავაზებით უფასო
ლექციის მასალების გარდა შენ გექნება საშუალება ჩაეწერო ყოველკვირეულ უფასო საკონსულტაციო ონლაინ შეხვედრებზე და დამისვა ნებისმიერი ტიპის შეკითხა.
ჩვეულებრივ 250 ₾ – შეთავაზებით უფასო
ჩემი კურსის გარდა შენ მიიღებ წვდომას უცხოურ ონლაინ კურსებზე, ივენთებზე, ელ. წიგნებზე და სხვა მრავალ ფაილებზე, რაც დაგეხმარება განვითარებაში.
ნორმალური ღირებულება 5000 ₾ – შეთავაზებით უფასო
7000 ₾-ის ნაცვლად 497 ₾-ად
Consequ untur autem, irure elementum eiusmod platea dictum
possimus posuere magna.
✅ დამწყები ციფრული მარკეტერი – რომელსაც სურს Facebook-ის სარეკლამო სტრატეგიების და მეთოდოლოგიების სიღრმისეულად შესწავლა.
✅ მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელი – რომელსაც სურს განავითაროს საკუთარი ონლაინ ბიზნესი და აქციოს Facebook და Instagram შემოსავლების ძირითად წყაროდ.
კი, შეგიძლია თანხა ან ერთიანად გადაიხადო ან გაყო ორ ნაწილად. პირველი ნაწილი კურსამდე, მეორე კი კურსის შუა რიცხვებში დაფარო.
კურსი არის შედგენილი სტრუქტურულად ისე, რომ დაგეხმაროს სასურველი პროდუქტის შერჩევაში, ჩამოტანაში და ონლაინ ბიზნესის 0-დან დაწყებაში.
კი, გვაქვს. თუ კურსის მოლიდინი ვერ გაამართლებს, კურსის დასრულებიდან 30 დღის განმავლობაში შეგიძლია მოითხოვო თანხის დაბრუნება და ჩვენ მთლიანად აგინაზღაურებთ გადახდილ თანხას