როგორ შევქმნათ ონლაინ ბიზნესი
ისწავლე, როგორ შეარჩიო მომგებიანი პროდუქტი, ჩამოიტანო ჩინეთიდან იაფად, შექმნა ვებ გვერდი კოდის წერის ცოდნის გარეშე და გაუშვა ეფექტური რეკლამა Facebook-ში და Google-ში.
499ლ 249ლ

500+
4.92⭑
350+
რა შედის ამ კურსში?
12 ლექცია ჯამში 24 საათის ვიდეო გაკვეთილები
“კურსის გავლამდე ვფიქრობდი, რომ ბიზნესის დაწყება და წარმატებით მართვა ჩემთვის შეუძლებელი იქნებოდა იმიტომ, რომ არაფერი ვიცოდი. ერთი შეხედვით რთულია, მაგრამ თუ თქვენი მენტორი თავის საქმის პროფესიონალია ყველაფერი სასიამოვნო, მარტივი და რაც მთავარია მიღწევადია. გიგი ნამდვილად სასურველი და პროფესიონალი ხელმძღვანელია, რომ მოგცეთ დეტალური და ამომწურავი ინფორმაცია ახალი საქმის დასაწყებად ან თუნდაც მოქმედი საქმის ეფექტურად მართვისთვის! თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ გიგის კურსი ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური და საინტერესო გზაა ახალი გამოწვევების მისაღებად!“
ივერი ბერიძე
ვისთვის არის კურსი?
✅ ნებისმიერი გამოცდილების გარეშე მქონე პირი – რომელსაც უნდა მიიღოს თეორიული და პრაქტიკული ცოდნა ციფრული მარკეტინგისა და ონლაინ ბიზნესის სფეროში, რომ დასაქმდეს ან საკუთარი ბიზნესი დაიწყოს.
✅ დამწყები ციფრული მარკეტერი – რომელსაც სურს Facebook-ის სარეკლამო სტრატეგიების და მეთოდოლოგიების სიღრმისეულად შესწავლა.
✅ მცირე და საშუალო ბიზნესის მფლობელი – რომელსაც სურს განავითაროს საკუთარი ონლაინ ბიზნესი და აქციოს Facebook და Instagram შემოსავლების ძირითად წყაროდ.

მენტორის შესახებ
უკვე 7 წელზე მეტია რაც პროფესიით ვარ ციფრული მარკეტერი. ბოლო წლებია აქტიურად ვმუშაობ ამერიკულ, კანადურ და ავსტრალიურ ბაზარზე, სადაც უკვე 50+ სხვადასხვა eCommerce ბრენდს დავეხმარე გაყიდვების გაზრდაში.
- 2M $-ზე მეტი დახარჯული თანხა Facebook-ში
- 5M $-ზე მეტი შემოსავალი კლიენტებისთვის
- 100 000 $-ზე მეტი რეკლამა გაშვებული ფეისბუქში

3 მიზეზი რატომ უნდა დაიწყო ელ. კომერციის სწავლა
დაბალი დაწყების ხარჯები
ელექტრონული კომერციის ბიზნესი შეგიძლია დაიწყო შედარებით დაბალი წინასწარი ხარჯებით, ვიდრე სხვა ნებისმიერი ტრადიციული ბიზნესი.
დისტანციურად მართვა
ელექტრონული კომერციის ბიზნესი მართვა მსოფლიოს ნებისმიერ წერილიდან არის შესაძლებელი, რაც უზრუნველყოფს მოქნილობას ადგილმდებარეობისა და სამუშაო გრაფიკის თვალსაზრისით.
მზარდი აუდიტორია
ელექტრონული კომერცია საშუალებას აძლევს ბიზნესს მიაღწიოს გლობალურ აუდიტორიას, რომელშიც ელ. კომერციისადმი მიდრეკილი ბიზნესები დღითიდღე უფრო იზრდება და მოთხოვნადი ხდება.
კურსის სილაბუსი
ლექცია 01 - შესავალი ონლაინ ბიზნესში
• შესავალი ონლაინ ბიზნესში
• ონლაინ ბიზნესის უპირატესობები
• რა გვჭირდება ონლაინ ბიზნესის დასაწყებად
ლექცია 02 - პროდუქტის შერჩევა და ჩამოტანა
• როგორ შევარჩიოთ პროდუქტი
• როგორ ვნახოთ იდეალური მომწოდებელი
• სწორი კომუნიკაციის დამყარება მომწოდებელთან
• როგორ ჩამოვიტანოთ პროდუქტი
ლექცია 03 - ვებ გვერდის შექმნა
• როგორ შევქმნათ ვებ გვერდი 0-დან (არ საჭიროებს პროგრამირების ცოდნას)
• როგორ ვნახოთ თანამედროვე დიზაინის ვებ გვერდის ნიმუში და გამოვიყენოთ ის ჩვენს ბიზნესში
• გადახდის სისტემების ჩაშენება
ლექცია 04 - პროდუქტის გვერდის შექმნა
• როგორ შევქმნათ პროდუქტის გვერდი, რომელიც გაყიდის ჩვენს პროდუქტს
• როგორ გავზარდოთ ჩვენი საიტის კონვერსიები
• საიდან მოვიძიოთ პროდუქტის შესახებ საუკეთესო აღწერა
• რა გვჭირდება იმისათვის, რომ პროდუქტის საჭიროება გავზარდოთ
ლექცია 05 - პროდუქტის გვერდის შექმნა 2
• რა არის Landing Page
• Landing Page-ის სტრუქტურა
• რა სექციები არის საჭირო ეფექტური პროდუქტის გვერდისთვის
• პროდუქტის გვერდის ოპტიმიზაცია
ლექცია 06 - Facebook რეკლამის სტრატეგია
• როგორ შევქმნათ რეკლამის სტრატეგია, რომელიც ყიდის
• როგორ გავსაზღვროთ ჩვენი იდეალური სამიზნე აუდიტორია
• საიდან ვნახოთ რეკლამის ინსპირაციები
• საჭირო სიტყვათა ტერმინოლოგია
ლექცია 07 - Facebook ბიზნეს მენეჯერი
• როგორ გავმართოთ ჩვენი FB გვერდი
• როგორ მოვაწესრიგოთ ჩვენი ბიზნეს მენეჯერი
• როგორ შევქმნათ FB-ის სარეკლამო ანგარიში
• რა კანონმდებლობა უნდა გავითვალისწინოთ რეკლამის გაშვებამდე
ლექცია 08 - Facebook ბიზნეს მენეჯერი 2
• Facebook-ის სარეკლამო პოლიტიკა
• ბიზნეს მენეჯერის ინტერფეისის გაცნობა
• ჩემი საიდუმლო კამპანიის სტრატეგიების გაცნობა
• Facebook რეკლამის სახეობების დეტალური განხილვა
• Facebook რეკლამის დანიშნულებების დეტალური განხილვა
ლექცია 09 - Facebook პიქსელის ოპტიმიზაცია
• რა არის FB Pixel და როგორ დაგვეხმარება ის გაყიდვების გაზრდაში
• რა არის Custom და Lookalike აუდიტორიები და რაში გვჭირდება ის
• როგორ მუშაობს Facebook-ს სარეკლამო აუქციონი
• კამპანიის ანალიზი, ოპტიმიზაცია და გაფართოება
ლექცია 10 - Facebook რეკლამების ანალიზი
• როგორ გავუშვათ ეფექტური რეკლამა
• როგორ გავაანალიზოთ შედეგები
• როგორ გავტესტოთ ვიზუალები უკეთესი შედეგებისთვის
• რა არის მონაცემთა ანალიზი და რაში გვჭირდება ის
ლექცია 11 - იმეილ მარკეტინგი
• როგორ გავზარდოთ ჩვენი შემოსავლები იმეილ მარკეტინგით
• როგორ შევმქნათ იმეილ კამპანია
• როგორ დავაინტერესოთ მომხმარებელი ჩვენი პროდუქტის იმეილის საშუალებით
• როგორ გავაკეთოთ იმეილს ავტომატიზაცია და ვებ გვერდზე ინტეგრაცია
ლექცია 12 - დამატებითი ხელსაწყოები
• დამატებითი ხელსაწყოები მეტი პროდუქტიოლობისათვის
• დამატებითი ხელსაწყოები Facebook რეკლამებისთვის
• განვლილი მასალის შეჯამება
• კონსულტაცია ბიზნესს იდეებთან დაკავშირებით
შეფასებები

თათია კობერიძე

დაჩი ბაინდურაშვილი

ელენე ბერეკაშვილი

ნიკა ბაქრაძე

შოთა ფაილოძე

იკო მაისურაძე
თანხის დაბრუნების გარანტია
შენ შეგიძლია დაუკავშირდე ჩემი გუნდის წევრებს ნებისმიერ დროს მომდევნო 30 დღის განმავლობაში და თუ ჩემმა კურსი შენს მოლოდინეს ვერ გაამართლებს, ჩვენ დაგიბრუნებთ შენი თანხის სრულ 100%-ს.
