ეს ოფიციალურია. ეს Ხდება, და ეს გავლენას მოახდენს იმაზე, თუ როგორ ვიყენებთ Facebook რეკლამებს.
Apple-ის აპლიკაციების ახალი პოლიტიკა მალე ამოქმედდება და აქ არაფერია გასაკვირი. ციფრული რეკლამების ეკოსისტემა ძალიან დინამიურია და სწრაფად ცვლადი. წარსულშიც მომხდარა მსგავსი შემთხვევები, როდესაც მთავრობამ შემოიღო ახალი სამთავრობო რეგულაციები ან ტექნოლოგიურმა კომპანიებმა დააწესეს ახალი სარეკლამო პოლიტიკა, ამიტომ სავარაუდოდ მომავალშიც მოხდება მსგავსი რამ.
ახლა კი განვიხილოთ მიმდინარე ცვლილებები, რომლებიც მოხდება iOS 14.5 განახლების შემდეგ. Apple-მა განაცხადა, რომ სავარაუდოდ, 2021 წლის მარტიდან, ის მომხმარებლებს თითოეულ აპლიკაციის გახსნისთანავე დამატებით ნოტიფიკაციას უჩვენებს, რაც მათ საშუალებას მისცემს აირჩიონ, ეთანხმებიან თუ არა, რომ აპლიკაციამ მათ ონლაინ მოქმედებებს “უთვალთვალოს” უკეთესი სარეკლამო ინტერესების დასადგენად (პერსონალური რეკლამები).
ამ სტატიაში განვიხილავთ, თუ როგორ იმოქმედებს Apple-ის ახალი პოლიტიკა ფეისბუქის რეკლამირებაზე. თუ ბოლომდე წაიკითხავთ, ასევე ნახავთ რამდენიმე ექსპერტულ სტრატეგიას, რომ თავი დააღწიოთ ამ უახლესი განახლებისგან განპირობებულ პრობლემებს.
აქ მოცემულია რამდენიმე ცვლილება, რომელსაც მალე უნდა ელოდოთ:
-
ცვლილებები მობილურის ვებ რეკლამირებაში
Apple-მა შექმნა PCM (პირადი კლიკების გაზომვა) პროტოკოლი ვებ ატრიბუციისთვის. ეს პროტოკოლი მკაცრად შეუწყობს ხელს იმ მონაცემების შეზღუდვას, რომელთა წვდომა აქვთ ბიზნესებსა და პლატფორმებს.
დავუშვათ, რომ iOS 14 მომხმარებელს აწვდის რეკლამას Instagram-ზე და წაიყვანს ვებ ბრაუზერში შესყიდვის შესასრულებლად. ახლა PCM-ის გამო, ეს ივენთი დაიკარგება და არ იქნება ხილვადი რეპორტში.
მომხმარებლების თვალის დევნება სხვა გეოგრაფიულ ადგილას ასევე გამოწვევა იქნება. მაგალითად, თუ ესპანეთში მომხმარებელს მოემსახურება რეკლამირება აშშ – ში დაფუძნებული კომპანიისთვის, მაგრამ შემდეგ გადაადგილდება ვებ – გვერდის ლოკალურ ვერსიაზე, მათი ადგილმდებარეობიდან გამომდინარე, შესყიდვა სწორად არ იქნება თვალყურებული.
დარწმუნებული იყავით, Facebook გამოაქვეყნებს აგრეგირებული ღონისძიებების მართვის ინსტრუმენტს ამ პრობლემის მოსაგვარებლად. ეს ინსტრუმენტი დაგეხმარებათ გაყიდვების სწორად მიკუთვნებაში, თუკი ზემოთ მოყვანილი მოვლენის მსგავსი მოვლენა მოხდება.